Menu

Predstavljamo vozače: Niko Cselo

Predstavljamo vozače: Niko Cselo

Svi znamo Milicu Tikić, najbolju i jedinu srpsku drifterku. Ali malo ljudi zna da u srpskom drift šampionatu vozi još jedna dama, po imenu Niko Cselo. Niko je iz Mađarske, a nama se pridružila prošle sezone na DOC trci na Adi Huji.

Na poslednjem DOC-u u Valjevu imali smo prilike da porazgovaramo sa Niko i saznamo malo više detalja o njenoj vozačkoj karijeri.

Niko je u svet trka ušla 2014-te godine i to u okviru Rally Šampionata Mađarske. Međutim ljubav prema reliju je nije držala dugo i već sledeće sezone počinje da vozi Mađarski drift šampionat u klasi amatera. Razlog za zaokret u karijeri i prebacivanje na drift je jednostavan- posle drift trke na Hungaroringu koju je posmatrala sa tribina, rešila je da se oproba u ovom sportu koji joj se učinio zanimljivijim od relija.

Na pitanje koliko je teško bilo prebaciti se sa relija na drift i kako je biti dama u muškom sportu, odgovara da ima tu sreću da joj je suprug Csaba Cselo, najbolji drift trener u Mađarskoj. Naravno, Csaba je i njen trener i ujedno najveća podrška u ovom sportu. Na pitanje da li sluša trenera koji joj je ujedno i suprug ili mu, onako po ženski kontrira, uz osmeh je odgovorila da ga sluša i da radi sve kako joj kaže.

Inače, ove godine rešili su da isprate sve trke SDC šampionata u Srbiji u kome se takmiči i naša Milica, pa joj je samim tim i lakše obzirom da nije jedina dama u našem šampionatu. Kada su ostali vozači u pitanju, Niko nam je otkrila da osim Milice, koju izuzetno ceni, veoma poštuje i uvažava Zorana Savića i Miloša Đorđevića Zeku.

Otkud Niko na DOC-u bilo je pitanje koje se samo po sebi nametnulo. Niko nam kaže da su ljudi u ovdašnjem šampionatu jako ljubazni i prijatni i da je oduševljava entuzijazam kod naših trkača i svih učesnika u SDC. Uz blizinu Srbije i laku dostupnost trkama kod nas, to su bili glavni razlozi da ona ove godine učestvuje.

Pitali smo je naravno i o automobilu kojim se takmiči kod nas i u Mađarskoj. Odgovara da je u pitanju BMW serije 3 e30, popularno nazvan kockica. Da bi automobil bio konkurentan u driftu, unutra je ubačen motor 4.0 V8, snage 355 konja. Tokom razgovora o automobilu priključio se i Csaba koji nam je otkrio da je auto pripremljen tako da bude konkurentan čak i za mađarsku Drift Pro kategoriju.

Za kraj, Niko smo pitali koja joj je omiljena staza. Iz prva nije mogla da se odluči uz obrazloženje da je svaka specifična i lepa na svoj način, ali je onda zaključila da joj je ipak Ada Huja nekako omiljena.

Niko želimo puno uspeha ove godine u našem šampionatu, a mi se nadamo da će se po starom dobrom srpskom pravilu: gde su dva, tu bude i treći, uskoro još neka dama pojaviti u SDC ili DOC-u.

Tekst: Z. Glavaški Photo: M. Kostić, M.VrSix

Slični tekstovi

Komentari