Menu

Rariteti voženi u Srbiji: Ferrari 328 GTS

Rariteti voženi u Srbiji: Ferrari 328 GTS

Neopisiv je nalet emocija koji vas preplavi kada dođete u kontakt sa ovako lepom i retkom zverkom kakav je Ferrari 328 GTS. Prvo vam krenu trnci niz kičmu, onda se naježite, pa vam posle toga krenu leptirići u stomaku. Bukvalno k’o beznadežno zaljubljenom tinejdžeru. A sve to dodatno bude pojačano onim našim prkosom i osećajem posebnosti kada postanete svesni da ova lepota, u ovako dobrom stanju kruži našim ulicama registrovana na našim tablicama.

Došao je na svet 1985-e godine kao naslednik Ferrari-ja 308, modela koji se proizvodio punih 9 godina (1975-1984). U odnosu na njega, 328-ica je pretrpela neznatne izmene kako na eksterijeru i enterijeru, tako i na motoru. Pogonski agregat je povećan sa 2,9 litara zapremine na 3,2 litra. Otuda i naziv 328- 32 za zapreminu, a 8 za broj cilindara (V8). Posledično je i snaga porasla sa 255 na 270 konja, što je rezultovalo zavidnim perfomansama: ubrzanje od 5,9 sekundi do 100 km/h i maksimalna brzina od 262 km/h. Podsećanja radi, F308 je sa motorom od 255 konja ubrzavao za 6,5 sekundi i dostizao maksimalnu brzinu od 255 km/h.

Tokom perioda od 4 godine proizvodnje napravljeno ih je nepunih 7.500 komada (cca 6.100 kupe sa oznakom GTB i cca 1.350 modela sa targa krovom i oznakom GTS). Do dana današnjeg ostao je upamćen kao jedan od najpouzdanijih modela koje je Ferrari ikada napravio. 1989 zamenjen je modelom 348.

Zahvaljujemo se ponosnom vlasniku što nam je omogućio da ulepšamo sebi jedan tmuran dan, a njemu od sveg srca želimo da ga ovaj lepotan još dugo vremena služi.

p.s. jedini bedak kod ovog auta je što je u pitanju replika

IMG_5479IMG_5483IMG_5477IMG_5480IMG_5487IMG_5482IMG_5486IMG_5488

Tekst i Photo: Zoran Glavaški

Slični tekstovi

Komentari