Menu

Styling Project: Opel Corsa by VicSa

Styling Project: Opel Corsa by VicSa

Da li ste bili na skupu Independent u Zemunu? Na druženju SpeedHunt u Pazovi? Na North Side u Subotici ? Ako ste bili za oko vam je sigurno zapala plavo-bela Corsa C, a ako niste – ovo je tekst o njoj.

U poslednjih 2-3 meseca dosta ljudi mi je prišlo sa pitanjem ko vozi baš tu Corsa-u? Svi su primetili auto, ali niko vozača. Plavo-bela Corsa je delo Milana Savića poznatijeg kao Vić Sa, jednog mnogo dobrog i duhovitog dečka iz Sremske Kamenice (devojke slobodan je, navalite ).

Uglavnom posle tog pitanja počinje traganje za Milanom, pa upoznavanje i naravno set pitanja o Corsa-i, jer svako ko se imalo razume u stajling reći će vam da je njegova Corsa 9/10, ali ako mene pitate reću ću vam da je čista 10-ka.

Ako pak pitate Milana za njegovu ljubimicu reći će vam “Ciganin sam, al’ najlepši ” sa velikim kezom na licu, ali je moja malenkost uspela da sazna šta je sve odrađeno na njoj i odgovor je sledeći: Taj auto je sređen do perfekcije!

Motor je fabrički 1.2 16V, mehanički sve sređeno, ali je ostavljen fabrički takav kakav jeste. Trapovi su utegnuti, stavljeni su sportski amortizeri, pojačane su kočnice, distanceri su na sva 4 točka, OZ felne se kotrljaju na Toyo gumama.

Što se stajlinga tiče odrađeno je dosta toga: fabrički branici su prepravljani, napred je Irmcherov nastavak pričvršćen ukrasnim ljubičastim šrafićima, na zadnjem delu branik je pola fabrika, pola sa Matiz-a. Tu su i zavesice u rally stilu sa Fabie i Remusov izduv.

Stakla, naravno, zatamnjena, krov presvučen, Garminova navigacija i tablet ugrađeni u tablu. Od muzike: Sony radio, zvučnici Ground Zero Titanium serija sa Magnatovim vuferom i pojačalom. Urađena je i zvučna izolacija što omogućuje savršen zvuk u unutrašnjosti.

Nebo i plastike su presvučeni crnim platnom što je omogućilo kontrast u enterijeru kojim su se bolje istakla kožna sedišta iz Alfe 147.

Dosta sam vam stvari sad spomenula, za ostatak informacija najbolje da se raspitate kod Milana, a evo i kratkog intervjua sa njim na temu ideje i motiva da baš Corsa bude projekat kome se okrenuo…

  • PH: Zašto baš Corsa C ?
  • Vić Sa: Pa Corsa C zapravo nije bila u planu, ona je planirana kao auto za svakodnevne potrebe, posao, ono kao “normalan auto” što bi se reklo, dok je plan za projekat trebalo da bude nešto drugo. Ali eto, sticajem okolnosti, ispade da je Corsa u stvari postala projekat.
  • PH: Kako si došao na ideju da je središ ? Kako je cela priča počela ?
  • Vić Sa: Prvo sam stavio felne, pa su krenule neke sitnice tipa osvetljenje, muzika… Onda je strast postala jača od mene, pa se sve samo nekako nastavilo…
  • PH: Specifična je, odakle ideja da je uradiš baš na ovaj način ?
  • Vić Sa: Ideja se rodila vremenom, malo po malo dok sam te sitnice sve dodavao. Prošle godine sam rešio da je sredim u potpunosti tako da sam celu zimu proveo u garaži uz par drugara koji su mi puno pomogli jer je većina stvari ručni rad tj. prepravljanje fabričkih delova.
  • PH: Znamo svi koliko je danas teško isfinansirati ovakav neki projekat. Načula sam lepu priču o baki koja ti je pomogla, je l’ priča istinita ?
  • Vić Sa: HAHAHAHAHAHA Jeste, baka je dala kredit bez kamate da bi sve ovo uspelo i da projekat uopšte krene, bila je velika podrška u celoj priči, kako novčana, tako i moralna.
  • PH: Čekaj, čekaj, pa imaš onolike nalepnice, a nema ni jedna za glavnog sponzora tj. baku?
  • Vić Sa: Biće nalepnica kad baš donira keš, kad ne budem morao da vratim. Ovo je ipak kreditiranje Hahahahahaha…
  • PH: Dobro, čekamo i to! Da li planiraš da Corsa bude izložbeni auto, a da kupiš nešto za svaki dan?
  • Vić Sa: Jesam imao takav plan, Japanca nekog npr, ali sam odustao jer sam znao da bi i taj za “svaki dan ” auto bio pretvoren u novi projekat, tako da za sad ništa od toga. Corsa nije samo izložbeni auto, vozim je svakodnevno, za odlazak do grada, sa društvom, na more… Bukvalno je vozim za svoju dušu jer za mene ovo nije samo prepravka i dorada već način života.

Posle ovih Milanovih reči možemo da dodamo samo veliko “Bravo” ili “Svaka čast ” za trud, rad, vreme i prvenstveno ljubav uloženu u ovu priču, poželimo mu puno nagrada sa takmičenja i kažemo da jedva čekamo bakinu nalepnicu da osvane na staklu njegove prelepe ljubimice.

Tekst: Z. Lasica    Photo: M. Kostić

Slični tekstovi

Komentari