Menu

Seat Ibiza (Mk2) Cupra: Styling & Tuning + NOS

Seat Ibiza (Mk2) Cupra: Styling & Tuning + NOS

U poslednje vreme zaređali smo sa nekoliko styling projekata koji su ispod haube imali netaknute fabričke motore. Nekima se to svidelo, nekima baš i ne. Onima kojima nije, najviše je smetao manjak snage koji nije pratio prelepi izgled tih automobila.

Ovaj put predstavljamo nešto što je objednilo Tuning i Styling u jednu celinu i svemu tome dodalo NOS sistem kao šlag na tortu. Ono što daje dodatnu vrednost celoj ovoj priči je što ovaj projekat, koji potpisuje sam vlasnik auta po imenu Sandro Grčević, nije ostao skriven u garaži i daleko od očiju javnosti već je smelo izašao pred publiku i to u obe kategorije: kako kao styling gde je osvajao nagrade, tako i na trkama ubrzanja na 402 metra, gde se opet zakitio peharima.

A evo i priče o čuvenoj sivoj mostarskoj sivoj Cupri…

U pitanju je Ibiza Cupra, druge generacije, proizvedena 2001.godine. Fabrički motor je od 1.8 litre, sa 156 konja. Na autu je od modifikacija urađeno: chip tuning, stavljen je HKS blow-off ventil, skinut katalizator, stavljena protočna cev od turbine do zadnjeg lonca marke Remus. Sa ovim modifikacijama auto je na valjcima izbacio 180 konja.

Zarad bolje stabilnosti stavljene su gewinde TA Technix, točkovi su od 17 coli marke ATS DTC sa gumama 185/35 (letnji set felni). Da bi se bolje ispratila dešavanja u motornom prostoru, ali i zarad lepšeg stylinga enterijera, ubačeni su cajgeri za pritisak ulja, pritisak turbine, temperature ulja i voltažu. I naravno neizbežno dugme za nitro sistem.

Koliko je Sandro posvećen detaljima, najbolje govori činjenica da poseduje dva seta poklopaca za retrovizore sa ciljem da styling retrovizora bude uklopljen sa setom felni. Nekima će ovaj stepen perfekcije biti možda malo čudan, ali Sandro često voli u šali da kaže da nije bolest sve što boli.

I to nije sve. Kao što je već gore napomenuto, zarad što boljih perfomansi dodat je nitro sistem marke NOS sa setom od 75 i 100 konja.

A kakve su performanse pitaće neko…

Najbolje vreme na 402 metra (ET) iznosi  13,3 sekundi, naravno sa slikom, dok je izlazna brzina prilikom pomenutog merenja iznosila 177 km/h.

Sa ovim perfomansama i ovakvim izgledom postavlja se pitanje šta je Sandro do sada uspeo da osvoji.

Odgovor je sledeći:

  • Trke ubrzanja: 4.mesto, klasa prednji pogon, BiH i regija u sezonama 2016 i 2017
  • Styling takmičenja: pehari u klasama za najniži auto i best race look

Za kraj da napomenemo da ovo nije jedini projekat na kojem je on radio. Sandro je vlasnik garaže Car Clinic Mostar koja se bavi car detailing-om, kao i pripremama automobila za styling takmičenja. Kroz njegovu garažu do sada je prošao dosta kola, a od onih koje poznajete tu je i famozna Laguna 1.9d sa Nitrom, ali i Golf IV TDI GTI vlasništvo Marina Bilića koju ćemo uskoro predstaviti na našim stranicama.

Za sve one koji planiraju da ulepšaju svog mezimca na 4 točka, evo i linka sa fejsa Sandrove garaže Car Clinic Mostar preko kojeg ga možete kontaktirati.

Svima vama kojima slike nisu dovoljne, evo i kratkog klipa sa ubrzanjem Cupre koji smo snimili prilikom naše posete Mostaru…

Text/ Photo/ Video: Z.Glavaški/ Jankovski Photography/ N. Dragorajac

Slični tekstovi

Komentari