Menu

Seat Ibiza 6L Cupra TDI

Seat Ibiza 6L Cupra TDI

Svi dobro znate koliko nas je Seat Cupra 290 oduševila na testu. Zato i ne treba da vas čudi što svako malo “lovimo” primerke kad god nam se ukaže prilika ne bi li ih dovukli na sajt.
Jedan zanimljiv primerak ulovili smo u Bosni i rešili smo da vam ga predstavimo ovom prilikom…

Ova Seat Ibiza Cupra TDI je 2004 godište, kod sadašnjeg vlasnika je 3 godine i za to vreme pretrpela je niz prepravki, promenjenih setova felni, radova na limariji i povećanju snage.

   

Eksterijer auta:

  • ofarban u mat sivu LS7U,
  • Vaillante prednji branik (OEM)
  • Pragovi Leon Cupra 1m
  • Splitter Leon Cupra 1m
  • Cupra krovni spojler
  • RDX spojler na gepeku
  • Uklonjena brava na gepeku
  • Honeycomb maska bez znaka
  • 3D Light stopovi
  • FR Xenon farovi
  • Felne BBS CH Motorsport 18×8,5 et30, gume 215/35
  • Zimski setup Cupra originalne 17×7 et41, gume 205/40

 

Enterijer:

  • Crno nebo fabrički, kao i ostatak interijera
  • Sedišta Leon Cupra 1p
  • Pioneer P4100 DVD
  • Gaslock ručica mjenjača

Motor koji je u njoj je 1.9 TDI PD160 BPX, snage 160 konja i 350 Njutna obrtnog momenta.

Osnovne prerade koje su izvršene na autu obuhvatile su:

  • Hybrid turbo 1752 by TS Uzice
  • Milltek Sport izduv kompletan
  • intercooler 790×300
  • EGR Off
  • K&N panel
  • AP Racing 4 klipa kočione čeljusti sa 312 mm diskovima

Sa starim turbom izmereno je 196 ks i 428 nm. Sledeći korak je mapiranje trenutnog setup-a.
Što se tiče vešanja aktuelne su FK street gewinde, ali je vlasnik u potrazi za boljim.

PH ekipa postavila je par kratkih pitanja vlasniku:

  • PH: Zašto baš Seat Ibiza?
  • Jednostavno, nemački kvalitet, italijanski dizajn.
  • PH: Zašto dizel?
  • Delovi na dohvat ruke, pouzdan, jednostavan za održavanje, velik obrtni moment i crni dim iz auspuha kojeg se nagutaju oni što vole da se lepe na zadnji branik :).
  • PH: Mane?
  • Mnogo tvrdo vešanje, ali ako se uzme u obzir profil gume i visina auta, može joj se progledati kroz prste.
  • PH: Vrline?
  • Dizajn, mala kilaža i dobre kočnice!
  • PH: Ukoliko bi birao naslednika šta bi izabrao?
  • Verovatno opet Cupru, ali ovaj put 1P sa R oznakom!


Text/Photo: PHcrew & M. Hodžić / Abi Photo; D.Calibra; CCB

 

[layerslider id=”25″]

Slični tekstovi

Komentari