Menu

Renault Laguna 1.9 dCi + NITRO!!!

Renault Laguna 1.9 dCi + NITRO!!!

Reno Laguna druge generacije. Pojavila se 2001. godine i odmah osvojila srca svih uspaljenih tata. I starijih i mlađih, tačnije svih onih koji su maštali o limuzini sa petoro vrata koja zadovoljava sve potrebe jedne porodice, poseduje dizajn kupea, a nije kupe, koja je pristupačna, a opet dovoljno kvalitetna, koja je ekonomična, a opet dovoljno agilna. Idealan automobil za sve pripadnike izumiruće srednje klase postalo je masovno poželjno prevozno sredstvo na ovim prostorima zahvaljujući dostupnoj ceni na tržištu polovnjaka. Svi su je voleli, mnogi su je kupovali, a onda nekako i iz nekog razloga svi brzo zaboravili. Nestajala je polako sa ulica i padala u zaborav.

Osim jedne. One iz Mostara. Da, da, one famozne sa nitrom. Jeste, to je ta, što ima 1,9 dci motor i kroz koju je proteklo više nitra nego Neretve ispod Starog mosta i kojoj, i pored toga, ništa ne fali. Nije crkla, nije se pokvarila.

Ovo je priča njoj. Al je neću je ja ispričati. Ispričaće vam je Igor, vlasnik ove Lagune koji je sa njom ove godine osvojio vicešampionske titule u  ProDizel BiH šampionata i ProDizel regionalnog šampionata.

Dakle, Igor Ćorluka samo za PH:

Auto je Renault Laguna 1.9 DCI, facelift 2005.godina sa orginalnih 120KS. Uvežena iz Njemačke. Čim je stigla odmah smo počeli sa preradama eksterijera: stavljeni su farovi od Iniciale Paris sa sočivom i xenon sijalicama, također su stavljeni xenoni u maglenkama.

Prednji branik je prepravljen, zatvorene su lajsne jer na njima postoje rupe za šlepanje pa smo ugradili  poklopac sa Peugeota kako bi ostala funkcija rupe za vuču.

Intercooler je zamenjen drugim, pozajmljen od Mercedesa E220, izbačen u branik, Ovo je podrazumevalo proširivanje rupe usisa branika kako bi mogao stati IC.

Dodali smo nastavak na branik napravljen od strane kolege koji je na ovom autu uradio sve prerade na vanjskom izgledu.

Zadnji branik je također prepravljen, zatvorena je lajsna, dodat otvor za ukrasnu roru. Po tome je napravljen komplet auspuh sa full protokom: inox fi 60, bez lonaca i katalizatora.

Na autu su custom gewinde. Pošto je gotovo nemoguće naći gewinde za ovo vozilo prepravili smo ih od Golfa Mk4 i funkcionira odlično. Na autu su trenutno felge od Renault Espace 8×18 sa gumama 225/40R18 i pozadi distanceri po 2cm. Felge i retrovizori su lakirani u mat srebrnu boju. Kočiona klješta lakirana u žutu Renault Sport boju.

U unutrašnjosti vozila također urađene prerade: stavljen kompletan kožni interijer i rukohvati. Ukrasne lajsne lakirane u piano black boju. U vozačev stub A ugrađen satić za kontrolu pritiska turba koji je prešiven u identično platno pa izgleda kao da je oduvijek tu.

Ono po čemu se najviše ističe ovaj Renault je ugrađeni Nitro sistem, proizvodjač NOS, sa medicinskom bocom od 8kg za koju smo prepravili nosač da dođe umjesto vozačevog sjedala (na trkama) ili u gepek za svakodnevnu upotrebu (zašto da ne).

Osim prepravljenog auspuha i intercoolera urađen je blagi remap kompjutera. Ugrubo bi trebalo da izbacuje oko 150ks + nitro.

Uz težnu vozila od preko 1400kg i Toyo slickove, sa nitrom ostvaruje vrijeme od ET14.8 sekundi, što je idealno za 15 klasu.

Još nikome nije jasno kako je ovo auto potrošilo toliko boca Nitra bez da je bilo ikakvih posljedica. A moram priznati da je bilo svakakvih dešavanja, ali i dalje radi bez problema. Često čujem onu: “Kod Dci-a se vrata moraju lagano zatvarat, a ti si i nitro natovario na njega…” Hahaha.

Šta reći za kraj? Možda samo poručiti: Igore care!

Text/Photo: Z.Glavaški; I.Ćorluka,/ K.Knežević

 

Slični tekstovi

Komentari