Menu

Stance Project Punto by Dino

Stance Project Punto by Dino

Tamo negde s proleća ove godine na našem sajtu predstavljen je prvi Punto, jedan od najpoznatijih styling projekata iz Novog Sada. Sređivanje ovog Punta započeo je Boža, a nastavio Nemanja. Svi smo tada konstatovali da nam se Nemanjin puntić dopao, ali je bilo i onih koji su sa žalom konstatovali da je šteta što prelepi izgled punta ne prati i malo jača mašina ispod haube. Da je Punto više nego dobar styling projekat potvrdili su i brojni pehari na Tuning&Styling takmičenjima kod nas.

Ovaj put za vas smo pripremili jednog malo drugačijeg Punta. Dino iz Osijeka se detaljno pozabavio kako stylingom tako i tuningom. Spolja perverzno lep, patosiran do te mere da niže nije moglo sve i da se htelo, unutra diskretno modifikovan, a ispod haube pojačan drugom mapom.

Šta je sve Dino radio na svom ljubimcu i kako sve to danas izgleda, ispričaće vam on sam iz prve ruke…

 

Punto je kupljen potpuno orginalan, 1.3 mjet pod haubom i malo po malo krenulo je sređivanje. Krenuo sam od sitnica i onda kako je vrijeme prolazilo sve više su došle na red “ozbiljnije” stvari.

  • Do sad su na autu promjenjena oba branika za HGT branike, stavljeni Abarth pragovi, povarena gepek vrata sa spojlerom, stavljen je Cupra lip.
  • Custom Air Ride ovjes, zadnja osovina je s diskovima. M Technica Turbo felge.
  • Zatamnjena su stakla i zalepljena je sjajno crna folija na krovu s povarenom antenom.
  • Otvarani su farovi i ubačeni Angel Eyes-i i projektori. Sjenila i maskice ofarbane su u crno. Maska je bez znaka.

Unutra je zadržan više manje orginalni izgled samo je sve pretapecirano u crno. Ubačena je crna Abarth tabla i KM sat od 1.9 HGT-a. Srednja konzola je crna sa otvorom za radio dolje, a gore je na orginalno mjesto napravljen nosac za tablet.

Crna kožna sjedala su iz Alfa Romeo GT, a plafonjere su od Alfe Romeo 147. Stavljeni su Sparco volan i papučice, naslon za ruku. Kompletan auto je dampiran.

 

Motor je mapiran, EGR elektronski ugašen. Sa fabričkih 69 konja motor je podignut na 90 konja. Stavljen je sportski usis pa od turba do kraja vodi straight pipe.

Modifikacije ispod haube doprinele su da maksimalna brzina ovog Punta skoči sa 160km/h na 180km/h.

Da li je trebalo ići na veću konjažu ili je ovaj nivo tuninga sasvim dovoljan, stvar je ukusa i potreba. Mi iz PH sa ponosom možemo da konstatujemo da je još jedan prelepi projekat završio na našem sajtu.

Text/ Photo: Z.Glavaški/ Dino (BrzaKolica.net/Luka Brkić)

 

Slični tekstovi

Komentari