Menu

Opel Astra GTC – Lepotica sa lambo vratima

Opel Astra GTC – Lepotica sa lambo vratima

Iskren da budem, ne pamtim kada sam poslednji put video ovako lepu Astru. Jes’ da je fabrički motor od 1.4 litre i 90 „konja“, al’ je toliko lepo i dobro urađena da mislim da nema osobe koja iole prati automobilsku scenu, a da se ne bi okrenula za ovom Astrom.

Ovaj styling projekat dolazi iz Bosne, a autor projekta je Dino JD.

Dino je Astru kupio potpuno novu 2006. godine. Originalna boja bila je black saphire dok je fabrički paket opreme nosio oznaku Essentia i ubrzo zatim započeo je kompletno sređivanje, od poda do plafona što bi rekli.

Tokom proteklih 11 godina, auto je prošao kroz različite faze, promenio 3 seta felni od kojih su one sa Audi S8 promenile čak tri dizajna: sjajne, crne mat i zlatne. Astrica je u jednom momentu prošla čak i camo wrap fazu. Međutim, ono što je sve vreme ostalo prepoznatljivi znak Dinovog auta bila su lambo vrata, koja su neizostavni deo svakog dela životnog ciklusa ovog auta.

   

Iako su lambo vrata u svoje vreme bila totalni hit koji je bio neizbežan deo svakog iole ozbiljnijeg styling projekta, da bi nedugo zatim postala deo prolaznog trenda koji je pao u zaborav, ovoj Astri su toliko dobro legla da su nama sa setom pobudila žal za starim vremenima.

Bez da dalje filozofiram, ostavljam vas da uživate uz opise modifikacija i fotosesiju koja prati transformaciju od potpuno novog auta do možda i najlepše Astre u Bosni uz moj lični komentar da su i Alen Photography i Igor Isanović „pokidali“ sa fotkama.

Eksterijer:

  • Daytona gray matte – lakiranje kompletnog auta- OPC prednji branik
  • JOM maska bez znaka
  • Rieger-tuning prednje i zadnje obrve
  • Rieger-tuning zadnji difuzor
  • Clean zadnji branik
  • Rieger-tuning pragovi
  • ATD nastavci za auspuh
  • Lexmaul krovni spojler
  • LSD – lambo style doors
  • skinute oznake, bočne lajsne, bočni žmigavci, i zadnji brisač
  • lajsna na gepeku lakirana u boju auta
  • Llumar folije na staklima
  • Bi-xenon original prednji farovi
  • LED maglenke i osvjetljenje tablice

Enterijer:

  • centralna konzola i umeci na volanu lakirani u crni piano lak
  • lajsne na vratima i instrument tabli lakirane u star silver boju
  • OPC Line sportski volan – presvučen kožom
  • ručica mjenjača i ručne kočnice – presvučeni kožom
  • crno nebo – presvučeno u alcantaru sa štokovima i crnim plastikama
  • aluminijske pedale
  • LED osvjetljenje kilometar sata, kontrola klime, i svih prekidača
  • centralni naslon za ruku

Motorni prostor:

  • K&N panel filter
  • Wiechers-sport prednji strut-bar
  • detalji lakirani plasti dip-om

Vešanje:

  • AEZ Raise High Gloss 8×19, 225/35 R19
  • distance 15mm
  • Weitec Hicon GT gewinde ovjes


I.C.E.:

  • HU – Alpine IVA D511RB
  • Alpine Type-G – prednji sistem
  • Kenwood KFC 7189ie – zadnji sistem
  • Kenwood KAC-8401 – pojačalo za prednji i zadnji sistem – 640W max
  • 2x Kenwood KFC-W3009 – subwooferi – 2x800W max
  • Kenwood KAC-8151D – pojačalo za subwoofere – 1000W max
  • Exide akumulator
  • 1F kondenzator
  • osvjetljenje gepeka

Uz detaljan opis izmena koje nam je dostavio, Dino je naglasio da je posle 11 godina druženja sa svojom mezimicom rešio da se oprosti od nje, tako da svi oni koji su zainteresovani da poseduju ovu Astru mogu ga kontaktirati putem telefona +387 (0)61 203 446.
Cena auta je 13.000 KM.

Text / Photo: Z. Glavaški / Alen Photography; Igor Isanović

 

Slični tekstovi

Komentari