Menu

Opel Astra Cabrio Bertone powered by 2.0T OPC

Opel Astra Cabrio Bertone powered by 2.0T OPC

Evo još jednog zanimljivog projekta koji nam dolazi iz Mostara. U pitanju je jedan od najlepših Opela za čiji dizajn je zadužen Bertone i i to u Cabrio izdanju. Ova Bertonka proizvedena je 2003.godine, i sa orginalnom izdanju pokretao ju je motor od 2.2 litra radne zapremine sa 16 ventila snage 146 konja. Agregat svima nama poznat iz Signuma i Vectre. Sa ovim motorom i u fabričkom paketu opreme koji su činila sedišta presvučena crvenom kožom sa ugrađenim grejačima, MF volan, klima, tempomat i pokretnim krovom na struju, 2015.godine kupljen je u autosalonu Šestovac u Bileći od strane sadašnjeg vlasnika Viktora Puljića.

S obzirom da je Viktor deo Extreme kluba iz Mostara gde broj konjskih snaga ispod haube nikad nije dovoljan, auto je morao biti ubrzan. Između opcija koje su činile unapređenje postojećeg ili ubacivanje novog motora, Viktor se odlučio za drugu opciju: fabrički agregat zamenjen je drugim, čuvenim OPC od 2.0 litre koji je preuzet od donora, Opel Zafire OPC od 200 konja.

Prebacivanje motora pratile su i sledeće izmene: prebačena je komplet instalicaja, ali i prednji trap. Motor je zatim čipovan u AS chip tuningu u Sarajevu, a izmerena snaga iznosila je 243 konja.

Međutim tu se Viktor nije zaustavio – posle tuninga koji je doneo dodatnih 100 konja u odnosu na auto koji je pazario 2015.godine, prešlo se i na styling, pre svega u enterijeru: umesto fabričkog radio aparata ubačene su čukice za voltmetar i pritisak turbine. Double din sa ekranom od 7 incha pronašao je svoje mesto na centralnoj konzoli sa podrzumevajućim touchscreenom i opcijama za DVD/USB/microSD. Centralna konzola prefarbana je u piano black boju. Styling na eksterijeru obuhvatio je samo farove: engel eyes sa sočivima.

Kao što svi znamo, Extreme Club je poznat po vrhunskoj organizaciji trka ubrzanja pa se tako i Viktor u 2017-oj našao na startu u klasi 16. Zapaženiji rezultat je izostao, napravljeno je najbolje vreme od 16,1 sec, ali uz napomenu da se na trke izašlo dok Astra još uvek nije bila na mapiranju pa se ostvareni rezultat pripisuje snazi od 200 konja.

Iz sada dašnjeg aspekta Viktor je zadovoljan urađenim i postignutim, ali je ambicija je ono što ga gura dalje: planovi za novu sezonu nisu nimalo naivni: plan je novo mapiranje na oko 260 konja, ugradnja većeg interkulera kao i inox izduv prečnika fi 80 od motora do kraja.

Styling planovi? Zameniti postojeće 17 inčne felne većim, dimenzija 18 coli, mo mogućustvu OPC line.

Šta reći za kraj? Nek je sa srećom i ako sve bude kako treba ovaj prelepi auto uvećeća kolekciju pehara Extreme Cluba osvojenih na trkama ubrzanja na 402 metra.

Tekst: Z.Glavaški/Photo: Jankovski Photography

Slični tekstovi

Komentari