Menu

GOLF II Turbo 450hp

GOLF II Turbo 450hp

Ima li popularnijeg automobila na Balkanu od Golfa dvojke? Verovatno nema. Ima li jačeg golfa dvojke na Balkanu od ove koju vam predstavljamo? Verovatno nema.

Iz gore pomenutih par rečenica već naslućujete da jedino što možemo da uradimo je da vam se izvinimo što ste do sada čekali da vam predstavimo jedan od najlepših i verovatno najjačih Golf 2 koji se vozi na ovim prostorima. Automobil u koji je uloženo dosta para i još više truda, automobil koji ima bezmalo 450 konja, baznu mapu za 600 konja, prelepe Porsche felne i kombinaciju enterijera i eksterijera urađenu tako da mu i sama fabrika iz Wolfsburga može pozavideti delo je Dragana Lukića iz Otoka kod Vinkovaca.

Šta je sve Dragan uradio na ovom autu da se glas o Dvojki preneo nadaleko i naširoko? Pa ajd da krenemo redom, pre svega od srca ovog auta, tj. motora.

Motor

Komplet kovani motor zapremine 2088 cm3 i snage 450ks! SUPERTECH klipovi i kovane klipnjače, ARP2000 šarafi klipnjača. Kovana radilica, ACI sputter ležaji stojeći, leteći. Uljna pumpa i karter su potpuno novi. Ventili i gumice ventila takođe. Glava motora je komplet obrađena. Portani usisni kanali. Usisna grana je sa Audija S3. Dizne su Siemens Deka 660ccm. Stavljena je turbina Garrett GT3076r. Izduv je fi76, komplet od turba do zadnjeg lonca je inox cinkani. Tial wastgate, TurboSmart blow off su sastavni deo.

Elektronski boost solenoid, Samco silikonska creva. Stavljen je Intercooler, K&N vazdušni filter dimenzija 50cm x 25cm. Menjač je kompletno restauriran: 5 brzina + 02J birač brzina + CAE shifter. Sachs kvačilo, kevlarsko Aquamist water metanol injection. Pumpa goriva Bosch 044×2 + swirl pot tank. VEMS Ecu egt sonda, wb sonda big blue display.

Ulje u motoru Motul 300W Competiton. Hladnjak ulja Mocal sa adapterom i termosatom za temperaturu ulja. Veliki hladnjak vode, aluminijski ram Subaru Impreza sa dva spal ventilatora.

Enterijer

OMP volan + adapter volana. Satovi Vdo za boost turbine i za pritisak ulja. Komplet restaurirana sedišta, originalno sa Golf 2 Edition One, kombinacija kože i alkantare. Proštepano žutim koncem. Obloge vrata takođe koža i alkantara.

Istrumetal tabla pozajmljena sa Golf 3. Ventilacija i pretinac kompletno urađeni u karbonu (napominjemo da nije folija). Žuti pojasevi, CAE shifter. Svaka lajsna je kupljena nova zajedno sa krovnim tapacirungom. Zadnja klupa takođe kombinacija kože i alkantare. Ground zero dumping system

Eksterijer

Smeđa metalik boja. Krovne lajsne takođe kupljene nove. Keder šibera je stavljen nov. Prednja GTI šajba, HAPPICH stakla zeleno tonirana. Vrata zamijenjena sa novijim godištem, bez leptira. FIFTH žute zadnje lampe stavljene nove. Karbon ručke vrata. Karbon retrovizori Rallye front + shield wizzard folija. Maglenke. Karbon lajsna gepek vrata. Rubovi proŠireni i kompletno cinovani.

Felne Porsche 4×7.5jota 17″x130 ofarbane u Porsche gelb boju. H&R adapteri točkova 25mm/30mm. Originalni aluminijum/magnezijum Porsche šrafovi točkova. Gume Continenatl Conti Sport 3. Prednje Porsche čeljusti,  4-oro klipne. Prednji diskovi su 312mm.  Zadnje čeljusti i diskovi su sa Golf 4 R32, diskovi pozadi 256mm. Gewinde nove. Auto je visešlojno poliran i nanesena FUSSO nano zaštita.

Šta reći za kraj?

Ave Caesar, morituri te salutant!

Text: Z.Glavaški, Photo: M.Sovilj; Gordan;

Slični tekstovi

Komentari