Menu

Gold Corrado by Brothers Corrado

Gold Corrado by Brothers Corrado

Protekli vikend u Beogradu omogućio nam je da prisustvujemo jednom zaista neobičnom skupu posvećenom nekada vrlo propularnom, a danas veoma retkom modelu Wagen-a: Corrado! Da nekadašnja slava nije izbledela i da je Corrado na dobrom putu da postane jedan vrlo popularan youngtimer, najbolje svedoči podatak da je sedam Corrado-a koji su se pojavili na skupu privuklo između 200 i 300 posetilaca!

Od ovih sedam samuraja kojima smo se divili i u kojima smo uživali, rešili smo da par njih malo bliže predstavimo jer su na neki način odskočili od ostalih.

Serijal započinjemo zlatnim Koradom, vlasnika Ivana i Nikole, u Wagen svetu poznatijih kao Brothers Corrado. U prelepoj zlatnoj boji ovaj automobil ne može da ostane neprimećen. Auto je proizveden 1992 godine, te pripada onoj ređoj grupi, restilizovanih G60 modela, kojih je kod nas u Srbiji bilo jako malo, jer je G60 starijih godina proizvodnje dominirao.

Ovaj redizajn, podrazumevao je novu haubu, krila, rešetku, zadnji branik, širi prednji branik, farove i nove migavce. Redizajn na celoj gami Corrado nametnuo je VR6 motor, ali se ona odrazila i na modele sa G60 motorom.

Iako se očekivalo da se sa redizajnom unapredi i čuveni G60 motor, fabrika je ipak odustala od dalje proizvodnje 16V G60 motora, te je cifra ostala na svega dva proizvedena primerka. Iz tog razloga i Gold Corrado iz ovog prikaza ima dobro poznati motor od 1800 kubika sa dva ventila po cilindru koji razvija 160 konja. Sa tom snagom, ovaj prelepi kupe mogao je da ubrza do sto km/h za 8,3 sekunde, da razvije 223 km/h i da pređe 400 metara iz mirovanja za 16,2 sekundi.

Iz današnje perspektive ove performanse nisu dramatično brze, ali za 1988. godinu kada se Corrado pojavio i sa sobom doneo zadnji spojler koji se elektronski podizao pri brzinama iznad 120 km/h, bile su više nego dobre i sasvim dovoljne da se porazi najveći konkurent: Opel Calibra 2.0 16V.

Brothers Corrado se na svom Goldiju nisu upuštali u značajnije modifikacije, ponajviše iz razloga da sačuvaju što veću originalost auta, te osim ličnog pečata u vidu prelepe zlatne boje, valja navesti i sledeće:

  • Remenica na G-lader-u: 68mm,
  • BAR-TEK chip RS,
  • Izduvna Grana Hartmann 4-2-1,
  • Eibach prednja upornica
  • Vešanje H&R gewinde
  • Prednje kočnice, diskovi 312mm i čeljusti sa Audija TT 1.8T
  • Felne trodelne Gotti 1001 17×8,napred gume 185/35 R17 i pozadi 195/40 R17 sa adapterima 18mm i uradjenim minusima i pozadi i napred
  • Unutrašnjost-električna Recaro sedišta,sa dva sistema pomeranja, Ultraviolet dezen
  • Siva instrument tabla
  • Čukica za boost LTR ugrađena u rešetku od ventilacije
  • CD player Becker Traffic Pro sa zelenim osvetljenjem da odgovara fabričkom
  • Drveni volan Nardi Torino

Do sledećeg teksta o nekom od ostalih 7 samuraja uživajte u fotkama goldija…

Tekst: Z.Glavaški/ M.Vrsix
Photo: M.Vrsix

Slični tekstovi

Komentari