Menu

Skupovi: Alfa Romeo Club Srbije(Beograd/Košutnjak; 09.04.)

Skupovi: Alfa Romeo Club Srbije(Beograd/Košutnjak; 09.04.)

Kao što već rekoh u jednom od prethodnih postova, protekla nedelja je baš bila nakrcana skupovima. Valjda nas je lepo vreme sve izmamilo napolje pa je želja za druženjem i vožnjom bila više nego očigledna na svakom koraku, a naročito na Košutnjaku gde su se istovremeno, na dve lokacije okupili ljubitelji Toyote i Alfa Romea. S obzirom da smo o okupljanju ljubitelja Toyote već pisali, red je da se posvetimo i Alfa Romeu.

Ne ne, odmah moram da vas demantujem – nije istina da su se okupili kod majstora, a da je Kole u fotošopu dodao ambijent Košutnjaka. I ti tamo za drugim stolom ne dobacuj! Ne znam odakle ti informacija da je šlep služba pojačano radila u nedelju u okolini Košutnjaka… Molim vas ljudi, molim vas, uozbiljite se :)))

Šalu  na stranu, bez preterivanja i zezanja zaista je bilo sjajno! I ljudi i automobili. Prvi utisak koji smo stekli je da je ovo poprilično ozbiljna ekipa momaka sa još ozbiljnijim voznim parkom. Koncept ovog okupljanja bio je baziran pre svega na dobrom druženju i roštiljanju. Mada, kao što rekoh, vozni park koji smo zatekli bio je više nego ozbiljan tako da smo Kole i ja više vremena proveli vrteći se oko automobila nego u druženju sa Goranom, Peđom, Vladom i ostalim članovima ARcS. Dobro sad, ajd da priznam, i roštilj je bio vrhunski.

Elem, ajd da se vratimo na automobile – zaista sve što smo zatekli tamo je bilo uglancano, napucano, sređeno sa ukusom i stilom. Bukvalno za svakim od njih da se okreneš na ulici. A među njima takvima, odskočila su tri plus plus jedan. Kako to tri plus jedan? Pa tako što su nam tri Alfe i izgledom i perfomansama privukle pažnju dok je ovaj četvrti tj plus jedan, od onih za koje se slobodno vezati krilatica: ispod Mire sto đavola vire…

Prvi među jednakima je Goranov auto. A jbg, znaš kako je – red je prvo krenuti od predsednika kluba. Elem, u pitanju je zaista redak automobil – Alfa Romeo 159 1.8 TBi. Alfa koja iz zapremine od 1742 cm3 izvlači okruglo 200 konja, sa još fascinantnijim obrtnim momentom za jednog bezinca od 320nm pri samo 1.400 obrtaja. 7.7 sekundi do 100 km/h i maksimalna brzina od 235 km/h su više nego dovoljne za ovu prelepu limuzinu koju je dizajnirao Giugiaro.

_MKP3646

Zatim jedna zverina bez krova – Alfa Romeo Spider 3.2 V6 Q4 od 260 konja i sličnom maksimalnom brzinom kao 159, ali značajnije boljim ubrzanjem koje ide ispod 7 sekundi.

_MKP3721

Treća sreća- Ferrari crvena Brera, lepa i neodoljiva, neponovljiva i neprevaziđena, za mene nešto najlepše (uz 8C Competizione) što je Alfa napravila u poslednjih 30 godina. Ali je ova bila posebna na svoj način – sa 20 inčnim felnama ulivala je strahopoštovanje svima ostalima četvorotoškašima.

_MKP3717_MKP3718

I na kraju ona “plus jedna”, što na prvi pogled deluje obično, ali je sve samo ne obična. Alfa Romeo 156 2.5 V6 24v. Fabrički je imala 192 ks. Nekada davno. A onda se ponosni vlasnik malo pozabavio motorom (snaga nije merena, ali je pretpostavka da je cca 240+ ks) i još nekim stvarčicama kao što su kočnice tako da ova zver ima Brembo čeljusti sa 166-ice i diskove 305mm; zatim izduv koji čine kombinacija protočnog Remusa sa fabričkim katalizatorom i malim loncem… Ovaj projekat se danas vozi samo vikendom. Ponekad na Navaku, ponekad na Žaluzanima. Kakav respect izaziva kod ostalih članova najbolje govori činjenica da su nam odmah napomenuli da obratimo pažnju na nju…

_MKP3667

I za kraj šta reći osim da se nadam da sam vas barem malo zaintrigirao da se na sledećem skupu koji se planira za 27. Maj na Adi Huji pojavite u što većem broju i osetite onu strast koju najbolje Italijani znaju da prenesu na auto…

_MKP3657_MKP3656_MKP3649_MKP3653_MKP3651_MKP3654_MKP3726_MKP3648_MKP3643_MKP3644_MKP3647 _MKP3731

Tekst: Zoran Glavaški

Photo: Milan Kole Kostić

 

 

Slični tekstovi

Komentari