Menu

Predstavljanje vozača 402: Turbojša

Predstavljanje vozača 402: Turbojša

Ne znate ko je Turbojša!?!? Nemoguće! Ajd da pomognem sa tagovima: #nebojsavukovic, #kadet, #kadetburago, #najbrzikadetsrbije, #turbokadet, #adriananebojsalove… Eto, vidite da znate!

Dođosmo do kraja ovog našeg prvog dela predstavljanja vozača i za kraj, onako na dva dana pred trke na Ušću, rešili smo da predstavimo Nebojšu Vukovića i njegov Kadet Turbo.

Ko je Nebojša Vuković? Vlasnik najbržeg kadeta u Srbiji i jača polovina najbrže devojke u Srbiji. Kadet je turbo, sa preko 300 konja, 12,8 sekundi na 402 (ET vreme) dok je Adriana ona prelepa crnka u plavoj, takođe prelepoj, Astri Bertone. Nemož’ čovek bez brzog pa to ti je.

Otkud Nebojša na trkama? Pa zahvaljući domino efektu. Kako? Pa lepo! Sećate se jučerašnje priče o trkaču Nikoli Galoviću i njegovim počecima? E pa taj Nikola, na koga je uticala ekipa trkača koja se okupljala oko perionice „Sjaj“, direktno je uticao na Nebojšu. Želja iz rane mladosti da se oproba na trkama definitvno je potvrđena posle susreta sa Nikolom. A gde drugde nego na semaforu. Tada ga je Nikola u svojoj Astri sa 300+ konja isprašio za sve pare. Naravno, odmah je palo upoznavanje, a ubrzo se rodila ideja da se kupi nešto poput Astre Turbo i da se definitvno uđe u svet trka. Nedugo zatim kupljen je Opel Kadet i to već spreman za trke. Iako nije bio baš u reprezentativnom stanju, tu je bio nezamenjivi tata Vule, pa je Kadet, polako ali sigurno, pripreman za ovu sezonu.

Turbojšino vatreno krštenje na trkama desilo se u prestonici drag/street race scene Balkana, gde drugde do u Osijeku. Iako je Kadet zadavao glavobolje još na treningu (prvog dana riknuo birač, dugog dana spalo crevo od interkulera) Kadet je uspeo da postavi vreme kakvom se ni Nebojša nije nadao: 12,8 sekundi. Istog dana Adriana je takođe vozila Kadeta, i ako se ne varam, postavila najbrže vreme u istoriji Street Race-u Srbije na ženskoj sceni: oko 14 sekundi.

Ovde moram da napravim manju digresiju. Imao sam prilike da se provozam ovim Buragom u Čačku onog dana kada se vozio drift. Naravno ne na drift stazi. Kakav je osećaj? Pa mnogo je strašno jer je taj Kadet zlo i naopako. Galovićeva Astra je identične snage i beznačajno male razlike u vremenu koje pravi na 402. Al je spakovana k’o fabrički auto. Kadet nije. Više je trkački nego fabrički. Sve se klima i tandrče. Kada se potopi gas, prosto imaš utisak da ili će Kadet da poleti ili ćeš ti izleteti. Kao da te neko na biciklu vozi 150 na sat. Mnogo strašno. Evo i sad se naježim kad pišem o toj vožnji. Inače priča se po gradu da je vožen 280 km/h. Neša kaže da misli da može i brže.

Da se vratim na Osijek. Tada se nije stiglo do medalje jer je konkurencija bila paklena. To nije obeshrabrilo Turbojšu već pojačalo želju da se bude bolji i brži. Ali Kadet ko Kadet mu opet nije dao mira. Pre nepunih deset dana opet mu je zadao glavobolju. Tačnije karika. Ponovo je tata Vule zasukao rukave i zaronio pod haubu. Za nekoliko dana promenjeno je dosta toga. I upakovano cakum pakum.

Svratio sam pre sat vremena do njihove garaže. Pitam kako je Burago. Kažu nikad bolje. Misle da je to ono pravo. Da može bolje i od Osijeka. Brže od 12,8.

Pitam onako usput i više iz šale hoće li i Adriana voziti. Neša ozbiljan, odgovara hoće. Ali ne ovde, jer nema licencu, već najverovatnije u Osijeku jer tamo pravila dozvoljavaju da isti auto voze dva različita vozača u dve različite klase. Rekoh k’o iz topa: pa to je VRH! Na Ušću tebi držimo palčeve, a u Osijeku za oboje. Da nam donesete dva pehara jednim Kadetom…

Turbojša i Adriana. Najbrži par Srbije. U ime cele ekipe PH: SREĆNO!

Tekst: Z.Glavaški, Photo: M.Kostić

Slični tekstovi

Komentari