Menu

Osijek Street Race 402m: nedelja, dan kada Nebojša postavlja rekord

Osijek Street Race 402m: nedelja, dan kada Nebojša postavlja rekord

Osvanula je i nedelja, drugi dan 402m takmičenja u Street Race-u. Neko je sunce dočekao u Osijeku, a ja u Beogradu. Jbg, moja hanuma uvela embargo na trke, kaže dosta si bio van kuće, ajd malo i porodica. Šta ću, kud’ ću, kad zamenu za nju nemam, pa ko velim ajd da je poslušam.

I dok sam se uz jutarnju kafu spremao da povedem decu u zoološki vrt, Nebojša je sa merakom pio jutarnju kafu u Osijeku. Prethodni dan koji se završio gašenjem Kadeta u toku večernje vožnje uz trag ispod auta osvanuo je sa dijagnostikom kvara u vidu spalog creva sa intekulera koje je ubrzo vraćeno na svoje mesto i stručno zategnuto od strane tata Vuleta. To je bio momenat kada je zver u Kadetu počela da se budi što je prva vožnja na treningu i potvrdila. Da podsetimo, prethodna sezona završena je sa najboljim vremenom 13.2 ikada napravljenim na stazi. U nedelju, Nebojša već na prvom treningu postiže bolje vreme, doduše još ne ispod 13. A onda u jednom od sledećih krugova totalno slavlje: 12,8! Rekord svih rekorda, najbrži kadet Srbije sišao je ispod 13 sekundi i time dokazao da je potpuno konkurentan da uzme titulu u klasi 13.

IMG_6313

Toliko o treningu, ajd da se vratimo na klase i trku.

U klasi 16 prethodnog dana vozila je još jedna legenda street race-a, Daka, sa svojom već svima dobro poznatom Askonom v6 2.5. U subotu, muku je mučio sa nekim ženama (da da, bilo je i ženskih takmičara) u Porsche Macan-u koje su ga na kraju izbacile. Nedelja, dan za popravni iskorištena je u punoj meri – iako je prijavio klasu 16 koju je probio, prebacuje se u klasu 15 i osvaja treće mesto! Legendarna Askona na pobedničkom postolju značila je još jedan pehar za reprezentaciju Beograda, peti po redu od subote ujutro. Nažalost, slavljenički trio sa Knaufa u sastavu Deda, Jovan i Igor, nije imao sreće ovaj put pa je Daka sačuvao ponos Beograđana u klasi 15.

IMG_6351

E sad, sećate klase 14? Da podsetim, to je ona najbrojnija klase tokom vikenda, sa nepunih 50 takmičara. U toj klasi je između ostalih nastupio i Stefan Vidić, sa Astrom F. Prvog dana nije imao zapažen rezultat, ali se zato drugog dana osvetio za sve pare uzevši pehar za drugo mesto. Neša Nos, iliti Neša BMW, ponovo nije imao sreće, pa je Stefan jedini koji se iz Klase 14 vratio sa peharom za Beograd.

IMG_6360

Klasa 13 i sve oči uperene u Nebojšu, sva podrška usmerena ka njemu. Turbojša pravi odličan rezultat od 13.2, ali konkurent je uspeo da se ugura u te dve desetinke i izbaci ga iz daljeg takmičenja. Međutim, iako poražen, biva više nego zadovoljan jer je potvrdio: da ima konkurentan auto koji ide ispod 13, da je svojim rezultatom sa treninga prvo mesto u 13 sasvim izvesno, jer se kući vraća sa rekordom o kome je maštao tokom zimske pauze. A vreme je da mašta postane stvarnost i da se prvo mesto osvoji već za 20 dana na Ušću.

IMG_6374

I to je otprilke to sa ovog ludog vikenda u Osijeku.

Šta reći za kraj?

Kada smo mi u pitanju, Srpski paradoks je da su dva najismevanija brenda u Srbiji na Fejsu: Opel i Alfa Romeo, donela 6 pehara u Beograd 🙂

Braći Hrvatima svaka vam čast na organizaciji, bila je na svetskom nivou. Svaka čast takmičarima na fenomenalnim vožnjama i borbama koje su nam priredili, na prelepim autima koje smo imali prilike da vidimo, na jedinstvenom Audiju S2 od 1470 konja koji ubrzava za 8 sekundi, na BMW e34 Aleksandra Jankovića od 700 konja, na WAG Perfomance Dalmacia Golf-u R od 480 konja koji ubrzava kao Tesla, na jedinstvenoj Peglici sa motorom iz Citroena CX 2.5 TURBO koja je plenila poglede svojim izgledom, na kartingu sa Kawasaki-Jamaha motorom od 900cm3 (nismo do kraja saznali dal je Jamaha ili Kawa) i hrabrosti vozača koji se usudio da sedne u tu atomsku bombu na četiri mala točka i odvoza oko 11 sekundi ako se ne varam.

Takmičenje koje proteklo bez i jednog jedinog incidenta, u prelepoj atmosferi, zadalo je ozbiljan domaći zadatak organizatorima za predstojeće Ušće.

IMG_6387

Kakvi su moji utisci?

Cela ova manifestastacija samo je potvrdila da nisam pogrešio kada sam pre nekoliko dana prekoračio prag SAKSS-a i podneo zahtev za izdavanjem trkačke licence za trke ubrzanja. Ostalo je još 20-ak dana do Ušća kada ću skinuti nevinost na pravim trkama i konačno ostvariti svoj životni san. Da li ću biti uspešan ili ne, potpuno je nebitno, jer bitno je druženje i zezanje! A trke 402m to nude u pravoj meri.

p.s. ženče mi se odljutilo, sve Ok 🙂

Teksti Photo: Zoran Glavaški

IMG_6314IMG_6326IMG_6367IMG_6330IMG_6377IMG_6340IMG_6378IMG_6382IMG_6385IMG_6412IMG_6407IMG_6397IMG_6396IMG_6394

 

Slični tekstovi

Komentari