Menu

North Side Tuning Show No.5 (Palić, 25.Jun)

North Side Tuning Show No.5 (Palić, 25.Jun)

Ovo nije bio ni skup, ni druženje, ni okupljanje. Ovo je bio SAJAM tuning & styling automobila. Da, upravo tako. Momci iz North Side Team-a, odradili su vrhunsku stvar i jučeranjim sajmom objasnili kako se to radi. Zadali su domaći zadatak svim ostalim klubovima, a domaću tuning & styling scenu izdigli na jedan viši i bolji nivo. Svaka vam čast NST!

O našem službenom vozilu za Palić

Ekipa iz BMW Delta motors su carevi sveta! Iako postojimo tek pet meseci, oni su prepoznali naš rad i za nepunih 10 dana saradnje omogućili nam da provozamo i3, i8, 330e iPerfomance Hybrid u M paketu. Ovaj poslednji, sa turbo charged motorom od 2,0 litre i dodatnim agregatom na struju bio je naš službeni prevoz za Palić.

Ukupno 250 konja, sa izuzetnim perfomansama: 0-100kmh za 6,1 sekundi i 238 km/h maksimalne brzine. Ludilo od auta. Serija 3, a kao direktorski. 330e bio nam je dostupan ceo vikend pa smo rešili da ga odvezemo na Tuning & Styling skup i proverimo koliko pažnje može da privuče potpuno serijski auto među tuning & styling zverima. Ispostavilo se – mnogo!

O odlasku na skup

Put Palićkog jezera krenulo se mnogo rano. Mi već u šest ujutro, jer valjalo je svratiti do Kamenice i pokupiti Zoranu LP. Na pola puta između Beograda i Novog Sada ugledasmo kolonu već svima dobro poznatih momaka iz Speed Hunt Team. Naravno, svi su opet bili tu jer oni svi svuda idu zajedno i nikada se ne razdvajaju. I MaRko sa svojim VTS Citroenom od 130 konja koji je zamenio kamuflažni C2.

Mašemo jedni drugima, slikamo ih, obilazamo i nastavljamo dalje.  Već tada se mogla osetiti dobra atmosfera u vazduhu jer danima unapred su na fejsu dogovarani čoporativni odlasci na Palić pa je bilo više nego očigledno da su svi jedva dočekali nedelju ujutro.

Posle Novog Sada nalećemo na još jednu kolonu, ovaj put na ekipu sa Mišeluka, lako prepoznatljivu po prelepoj Opel Corsi u plavo belim bojama momka koji se na fejsu odaziva na Vic Sa. Pre dve nedelje Corsa je bila Transfagarašanu, sada na putu do Palića.  Ponovo ista procedura – mahanje, slikanje tokom vožnje, preticanje i gas put Palića…

Koliko smo bili uzbuđeni tokom odlaska na skup najbolje govori podatak da smo tokom pauze za kafu na jednoj od pumpi na kojoj možete sipati tečni naftni gas, brzinsku kafu popili do pola jer su nam pundravci u guzici proradili do te mere da smo posle 5 minuta nastavili dalje. Konstatujemo tokom puta da su putarili dobro odradili svoj deo posla, ali usput ne nailazimo na motel Predajane…

Pristižemo oko pola devet na mesto događaja. Milijarda ljudi je već tu. Pozdravljamo se sa veselim domaćinima i upućujemo na mesto rezervisano za PetrolHeads Asocijaciju.

Vratija se Šime

Posle mesec dana rada i tri meseca godišnjeg, Max Tjuning ili Maleta se ponovo vratio u ekipu PetrolHeads. Za one koji ne znaju, to je onaj lik sa unikatnom crvenom Toyotom MR2. Posle Transfagarašana čiju kompletnu organizaciju je on koordinisao, dočekuje nas na Paliću sa već montiranim šatorima ispod kojih je trebalo parkirati BMW i MR2. Tu je i veliki baner PetrolHeads koji je Max za ovu priliku izradio.

Gledam u našu poziciju i mislim se u sebi: Jbt pa sad više nismo zajebancija, ovo počinje da biva ozbiljno. Još da nađemo sponzora pa da u Putincima pravimo Centar za Street Race i Drift kamp za školu bezbedne vožnje. Plavšić i Čupa da budu instruktori. Postavljamo stočić i stolice, odnosimo RedBull da se hladi. S obzirom da je bilo dozvoljeno da se piće unese na skup, a sa ciljem da zaista delujemo što je moguće ozbiljnije poneli smo sa sobom RedBull ne bi li smo imali čime da se okrepimo u momentima paklitisa u popodnevnim časovima. Kako mi, tako i svi oni koji su nam posetili štand.

Malo o skupu…

15.000 ljudi je posetilo skup!!! Alo rođače, 15.000 hiljada! Svi su bili tu, kako gosti iz inostranstva: Rumuni, Hrvati, Bosanci, Austrijanci i Mađari predvođeni jednim od najjačih evropskih tjunera Dozsa Ferenc sa DF Tuning i svojom već dobrom poznatom ergelom Forda Mustanga, tako i naši domaći tjuneri i stajleri, neki sa klubovima, neki kao pojedinci: Srem Street Perfomance predvođeni legendarnim Božom i njegovim vernim saborcem Nemanjom, Overtake, Road Runners Zemun, Independent Zemun na čelu sa neuništivim Giletom u Smartu, već pomenuti momci sa Mišeluka i Speed Huntersi, Extrem, Low Family, Komsa Big Dick Style Kawazuki, Ivan Mileusnić sa Golf 1, Begus sa Corrado-om, Street raceri sa 402m: Turbojša i Adrijana u Bertone pojavnom obliku, ali i predsednik Tag kluba Street Race 402 Dule Bućkalo sa svojom TurboAstrom-sad-je-vidiš-sad-je-ne-vidiš od nepunih 300 konja…

Da sve prođe kako je NST zamislio pomogli su sponzori kojih je zaista bilo mnogo: od polovniautomobili.com, preko Ravenola, nekih energetskih pića, raznoraznih servisa, VW sa Hybrid Golfom (naš BMW je brži) i još nekim VW vozilima…

Druženje, zezanje, priče i pričice, razmene iskustva, đuskanje uz dobru muziku sa preogromne bine, takmičenja i dodele nagrada učinile su da da vreme od 9h ujutro do 19h uveče proleti ne kao 10 sati već kao 10 minuta. Sa ciljem da se našalimo i mi smo hteli da se prijavimo na neko od takmičenja, pa smo tako pitali organizatora gde se vrše prijave za najglasniji auspuh u klasi Hybrida. Kada smo dobili odgovor da nema takmičenja „najglasniji auspuh“ zbog zaštite okoline od buke, uložili smo šatro prigovor uz argument da naš BMW pravi samo „ZzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZZZzzzzzzZZZZ“. Nije nam pomoglo.

Onako za kraj…

Prebijeni od umora i smlaćeni od celodnevnog sunca, oko 20h većina je krenula polako ka svojim kućama, a sa njima i mi. Utisci su nam toliko pozitivni i lepi da tokom celog puta u povratku nismo skidali osmeh sa lica, kako mi, tako i ostali koje smo usput sretali na pumpama tokom puta za Beograd….

I sada, dok kucam ovo i proklinjem ponedeljak, osmeh je i dalje na licu uz nadanje da će ovako lepo druženje što pre ponoviti.

Ono posle kraja, da se zahvalimo kako red i običaji nalažu…

Pre svih hvala BMW DELTA MOTORS-u što nam je pružio mogućnost da sa onom munjom serije 3 od 250 konja budemo jedno od najmoćnijih vozila na skupu. Jeste, Hybrid je, i istina je da smo i mi do juče mrzeli struju u kolima osim ako je u funkciji podizača prozora, ali je od nedavno volimo od sveg srca.

Hvala Zokiju Max Tuningu na podršci i povratku u tim uz molbu da ne uzima godišnji do novogodišnjih praznika.

I još jednom: NORTH SIDE TEAM SVAKA VAM ČAST!!!!!!!

Tekst: Zoran Glavaški; Photo: Milan Kole Kostić

 

Slični tekstovi

Komentari