Menu

Japan Crew Meeting #3–Lazarevac, 10.Septembar

Japan Crew Meeting #3–Lazarevac, 10.Septembar

Proteklog vikenda u Velikim Crljenima nadomak Lazarevca održan je tradicionalni, treći po redu, skup ljubitelja Japanskih vozila u organizaciji Japan Crew.

Prelep sunčan dan izmamio je popriličan broj ljubitelja japanskih brendova da se druže, ali i nadmeću u disciplinama DB i Car Limbo. Osim takmičarskog dela, valja napomenuti da je skup imao humanitarni karakter, jer je sav prihod od ulaznica prosleđen specijalnom odeljenju za decu ometenu u razvoju iz Lazarevca.

Dobre atmosfere i dobrog druženja nije nedostajalo, što je potpuno normalno kada celu priču predvodi svima nama dobro poznata ekipa iz JC sa sve kultnim likom sa Balkanskih prostora Mladenom Sinkićem, od nedavno proglašenim za jednog od admina na JC Fb grupi, koji je u nedelju „potegao“ iz Kutine u Hrvatskoj sa svojom lepšom polovinom koja je u blaženom stanju, ne bi li bio deo dobre atmosfere skupa u Crljenima.

A šta se sve moglo videti na skupu?

Po slobodnoj proceni oko 60-ak automobila japanskih proizvođača, kako novije tako i starije generacije. Da ne bi nabrajali ko je sve bio i šta dovezao, evo kratkog osvrta na 4 modela koji su privukli najviše pažnje posetilaca.

Kultne Honde Civic Type R FN2 i Civic Type R EP3 dočekale su nas u paru na parkingu. Obe svima dobro poznate kao jedne od, ako ne i najmunjenije Type R u Srbiji. Skockane do najsitnijeg detalja, kako spolja, tako i u enterijeru, sa perverzno čistim i detaljno uređenim motornim prostorom, obe obuvene u poluslik Yokohama Advan Neova, sa sve odsustvom zadnje klupe u kabini, nedvosmisleno su potvrdile da je glavni cilj obe Hondice što bolje vreme na NAVAK stazi. Da se projektima pristupilo vrlo ozbiljno, bilo je potpuno jasno svakom ko je bacio pogled ispod haube FN2 – prvo što upada u oči je naknadno ugrađen supercharger. Snaga ove zverine? Oko 370 konja, ako me sećanje ne vara.

Kakve su performanse ova dva R-a ne znam, ali da su izuzetno brze potvrđuje njihovo vreme sa TD na Navaku početkom septembra kada su ostvarile: Ep3 1:36 min, FN2 1:37 min, što su bila dva najbrža vremena tog dana.

Drugi par automobila oko kojih smo proveli najviše vremena su opet dve honde, al ovaj put malo starije generacije pristigle iz Hrvatske. Accord Type R, već pomenutog Mladena sa H22A7 motorom od cca. 220 konja kao i legendarna Prelude 4 WS iz 1988 godine sa H22A motorom dodatno modifikovanim tako da isporučuje oko 220 konja i prelepim felnama JR 9 od 17 cola.

 

Na žalost Car Limbo nisam ispratio pa ne mogu da se osvrnem i na taj deo skupa koji je  po pravilu najveće i najbolje zezanje, ali ne sumnjam da je i ove godine bilo pokušaja da se potrpa barem 10-ak fanova u jedan auto ne bi li ga učinilo što nižim i konkurentnijim za prolazak ispod lestvice.

Za kraj, svaka čast svima koji su bili i hvala im što su nam omogućili da uživamo u njihovim lepim i još bržim mezimcima, a vi ne budite lenji sledeći put, već potegnite do skupova koje pravi JC jer ako volite brza kola ovde ćete ih se svakako nagledati imajući u vidu dobro poznatu činjenicu da su na svakom hepeningu na NAVAKu upravo oni najbrojnija populacija.

Tekst: Z. Glavaški
Photo: Z. Glavaški

 

Slični tekstovi

Komentari