Menu

Trke Ubrzanja 402m (Ušće, 8/9. Jul)

Trke Ubrzanja 402m (Ušće, 8/9. Jul)

I bi Ušće 402. Organizovano najbolje moguće sa postojećim resursima i odvoženo najbolje moguće uprkos nenormalno visokim temperaturama.

Razmišljao sam kako da koncipiram ovaj tekst i doneo odluku da ga uradim malo drugačije od ostalih. Jer ovaj događaj nisu obeležili automobili, žurka, ili nešto treće. Obeležili su ljudi. Ljudi koji su proteklog vikenda omogućili da 402 počne da živi svoju drugu godinu u Srbiji.

Tim povodom, želim da kažem: SVAKA ČAST svima koji su bili na Ušću, a pre svega:

  • Momcima iz SAKSS-a, što su 402 disciplinu uvrstili u svoj zvaničan kalendar, što nas nisu pustili niz vodu kada je za jul odložena trka i razdvojena od „kruga“ već se izborili da nam Grad Beograd zatvori deo Novog Beograda u vreme vikenda i omogući da vozimo.
  • Zoranu Slavkoviću, što je poturio svoja leđa između čekića i nakovnja tj SAKSS-a i nas vozača i pomirio njihove zahteve i naše želje.
  • Caji, Andretiju, Stevi i svim sudijama i redarima koji su u vanrednim uslovima, na 42 stepena celzijusa rizikovali svoje zdravlje da bi se mi vozili!
  • Rudolfu Kalkanu i njegovoj ekipi koja je omogućila tehničku podršku svetskog nivoa.
  • Aleksandru Velikom koji nam je svojim vrhunskim performansom nabacivao osmeh na lice kada smo bili najumorniji i najiscrpljeniji.
  • Beogradskom vodovodu što nam je doneo onu cisternu vode bez koje bi liptali k’o telad na livadi.
  • Duletu Petroviću, momcima iz Tag-a i svim onima koji su postavljali i rastavljali ogradu dan pre i po završetku trke.
  • Takmičarima iz Hrvatske i Bosne, što su nam pružili priliku da vidimo vrhunske automobile, vrhunsku borbu i kojima nije bilo teško da pređu Boga-pitaj-koliko kilometara da bi se takmičili sa nama i samim tim unesu dramu u najjače klase.
  • Momcima iz SpeedHunt team-a i Giletu iz Independenta koji su bili jedina dva Tuning/Styling kluba koja su oganizovano došla na trke ne bi li pružili podršku svom kolegi iz kluba Ragastovcu.
  • Blagojeviću i Esadu što su isterali svoje ale od više desetina hiljada eura i priuštili nam orgazam za oči omogućivši nam da uživamo u lepoti i brzini Porsche-a i GTR-a.
  • Grudiću i Džagiću čiji Corsa i Kadet imaju skoro 1.000 konja zajedno i koji su dokazali i pokazali šta entuzijazam može da uradi od automobila starih po nekoliko decenija.
  • Aleksandru Strojiću iz Bora koji je prevalio 300 km u jednom pravcu samo da bi došao na Ušće da gleda trke. Aleksandar kralj sveta!
  • Onom kralju čije sam ime zaboravio koji je napravio RT 0,001 što je nemoguće brza reakcija čime je pokazao da warp-drive nije fikcija Holivudske indrustrije iz serijala Star Trek već da warp-drive zaista postoji.
  • Svim takmičarima iz klasa 14, 15 i 16 jer su vožnje bile na ivici infarkta, a većina dvoboja se završavalo vremenima pobednika čije su se razlike merile hiljaditinkama!
  • Huseinu Husi Itoviću, LJUDINIIIII, koji je dovezao svog Monstera na Ušće uprkos činjenici da je auto na prodaju (zida se kuća pa para nikad dosta), rizikujući da mu se desi kvar i time odloži prodaja, a samim tim uspori gradnja.
  • Tata Vuletu koji se oba dana hvatao u koštac sa onim namćorom od kadeta i oba puta ga pobedio, prvi put kada je lamela izdala, drugi put kada je birač otkazao i time omogućio Turbojši da se ipak takmiči na radost publike.
  • Igoru Sviderskom, na još jednoj pobedi u klasi 15, čime je potvrdio da pobeda u Osijeku nije bila slučajnost, a još manje posledica trača da ga je Deda pustio, već posledica znanja, umeća i treninga.

Za kraj – SVAKA ČAST ONOM MALOM BROJU LJUDI U PUBLICI koji je došao da nas bodri u onim nenormalnim uslovima.

To je to. Nema sikiracije. Samo jako. Ljubi vas PH.

Tekst: Z. Glavaški Photo: M. Kostić , Miloš vrsix

 

Slični tekstovi

Komentari