Menu

Trke Ubrzanja, Ušće 402m, Dan Prvi, Subota 26-i Avgust

Trke Ubrzanja, Ušće 402m, Dan Prvi, Subota 26-i Avgust

Prva i najbitnija vest: Staniša Lazarac, predsednik SAKSS-a, obavestio nas je na brifngu za vozače da je verovatnoća 99% da će se u oktobru voziti još jedan vikend i to ni manje ni više nego na vojnom aerodromu u Batajnici. Dakle, ovaj vikend nije poslednji trkački kada je disciplina Trka Ubrzanja u pitanju, već nas čeka ni manje ni više nego borba u Bataji. Ave Cezare!

Kako je juče prošlo?

Kao što se i očekivalo! Ludilo epskih razmera praćeno dramom u stilu holivusdkih sapunica. Da nas čeka pakleni vikend postalo je jasno još pri pristizanju prvih vozila u boksove pred tehnički prijem i verifikaciju. Esad sa svojom Korsom od ni manje ni više nego 1000 konja, Džagić sa svojom ništa manje zajebanom aždajom od Korse spreman da parira Esadovoj, Damir Ožegović iz Apatina sa čudom tehnike spakovanom u fići koga pokreću dva Suzuki Hayabusa motora i najveća misterija posleratnog trkačkog Beograda – Velja u u Fiatu Tipo u kome je spakovana Lancia sa sve Integrale pogonom i motorom sa ogromnim potencijalom a već sada naštelovanim na 350+ konja. Tu su naravno i gosti iz Hrvatske i Bosne, tu je opasno izgledajući žuti M3 e30, prelepi Nissan 350Z, tu je i Hugo sa prebrzim Fiatom Bravo koji je napokon spakovan tako da je ulivao stah u kosti i unosio nemir i nervozu kod konkurencije.

Ajmo po klasama, prvo najslabiji tj klasa 16

Naslabija klasa, tj klasa 16 na putu je da zasluži epitet „lud zbunjenog“. Lepo sam napisao u najavi, tamo se ne zna ko pije ko plaća. Ovo je peta trka šampionata i opet novi pobednik u klasi. Prvo mesto uzima Boža u Alfi 147, drugi je Miloš Paković, treći Srđan zvani Šumi u kadetu. Situacija u generalnom klase 16 se dodatno zakomlpikovala jer se vodeći trojac klase domogao pehara pa je sada situacija još neizvesnija.

Klasa 15

I ovde sumrak favorita. Deda, drugoplasirani u generalnom klase 15 ispada u prvom krugu, Igor, prvoplasirani u 15-ici ispada u drugom krugu. Celu situaciju koristi Daka u Askoni i odnosi novi pleh sa Ušća uz parolu #državaduradinešto. Drugo i treće mesto Aleksandar Stevanović i Marinko Prazić.

Klasa 14

Stefan Vidić, glavni izazivač Igora Vučkovića ispada vrlo brzo, a da ni Igoru ne bude lako pobrinuo se Semir Arifović u Mercedesu 190 koji odnosi pobedu u finalu protiv Igora. Pre Igora, Semir je došao glave BMW-u e30 podsećajući publiku na kultne borbe ovih velikana nemačke autoindustrije s kraja ’80-ih i početka ’90-ih. Ovom pobedom Igor je izbio na prvo mesto u generalnom klase 15. E da, da ne zaboravim, Milan Plavšić, sa kadetom osvojio je treće mesto i to posle silnog nerviranja tokom treninga i kvalifikacija jer je Kadet zabušavao za sve pare. Srećom, proradio je kada treba pred samu trku i dovezao Milana do pleha za treće mesto.

Klasa 13

Nemanja Petošević i Ivan Vulović su dogurali do finala u kome je Petošević pobedom došao do prvog pehara u ovoj sezoni. Ne znam tačno na kojoj poziciji je završio Boško, ali je Ivan sa novih 18 poena za drugo mestovrlo verovatno postao vodeći u generalnom plasmanu klase 13.

Klase 12 i 10

Pobednici nisu imali konkurenciju pa smo na žalost Seada Agića u Kadetu i Damira u već pomenutom čudu prirorode od Fiće gledali same. A kako te zveri idu, pogotovo Fićabusa ne želim da pišem, dođite na Ušće pa pogledajte.

Klasa 11

Ovo nije bila trka. Ovo je bio orgazam za oči i uši publike. Epska borba da vozača svetske klase koja je trajala i trajala i trajala… Od momenta kada su se milimetar po milimetar približavali startnoj liniji do postavljanja točkova između dva senzora sa ciljem da osmotre čiji je točak bliže senzoru, koji će brže ugrabiti milimetar na startu, jer u trkama ove klase ne odlučuju ni metri ni decimetri, ni sekunde ni desitenke, več milimetri i stotinke. Esad sa 11,004 i I Ivan sa 11,016 pokazali su i dokazali kako voze vozači svetske klase u finalu na kojem na i mnogo jači šampionati mogu da nam pozavide…

Toliko o onome što je bilo juče, danas je novi dan i nova trka, završite pijacu i sve što imate od obaveza na vreme i gledamo se na Ušću posle 12h… Nema izgovora za ne dolazak!

Tekst: Zoran Glavaški

Photo: Miloš VRsix

 

Slični tekstovi

Komentari