Menu

Predstavljamo vozače 402: Stevan Ganić i Kadet Turbo 245ks

Predstavljamo vozače 402: Stevan Ganić i Kadet Turbo 245ks

Koliko puta je neko od vas pročitao neki naš tekst o nekoj od trka i poželeo da vozi sledeću? Upravo na taj način Stevan Ganić doneo je svoju odluku, čitajući naše tekstove o Trkama Ubrzanja na 402 metra.

Sve što ćete pročitati u daljem delu teksta ne odnosi se na hvalospev o PetrolHeads Asocijaciji, jer ja sam tu da bih vam prenela svoje utiske i doživljaje sa scene našeg auto sveta, već ćete u daljem tekstu pročitati priču o dečku koji tek počinje svoju vozačku karijeru. Neko će postaviti pitanje, zašto baš tekst o Stevanu, kada je potpuno nepoznat u trkačkom svetu, praktično debitant. E pa baš zato, jer je Stevan najbolji primer onoga što želimo kao PH da uradimo: da odvučemo što više mladih sa ulice na prave trke, da budu zvanični takmičari zvaničnog šampionata Srbije, i da kada nam je SAKSS već omogućio da sa serijskim automobilima vozimo trke u šampionatu, to onda najbolje i iskoristimo.

Stevan Ganić je neko ko će se oprobati u Trkama Ubrzanja na 402 m predstojećeg vikenda na Ušću (26/27. Avgust) i prvi put u svom životu voziće pravu, zvaničnu trku. Iako je sezona pri kraju, to ga nije sprečilo da kontaktira SAKSS i pripremi svu neophodnu dokumentaciju: izvadi licencu, uradi lekarski, popuni i pošalje prijavu za Ušće. Uz pomoć prijatelja koja mu je naravno dobrodošla, a za tu pomoć zaslužan je svima već dobro poznat Husein Husa Itović, braća po Kadetu zajedno su odradila svu pomenutu dokumentaciju za Ušće, ne bi li Stevan započeo svoju trkačku karijeru.

Hajde malo o Stevanovom limenom ljubimcu: u pitanju je Kadet 2.0 16V Turbo sa 245 konjskih snaga. Pre ovog Kadeta, imao je Kadet 2.0 16V sa 150 konja, ali naravno, kao i svi mi, uvek je želeo nešto jače, brže i bolje. Iz priče sa Stevanom saznala sam da je zagoreli ljubitelj ovog Opelovog modela i da je uvek želeo da vozi primerak sličan ovome koji ima danas.

Kakav je Stevanov Kadet kada su perfomanse u pitanju? To još uvek ne znamo, ali je zato tu Kalkan koji će nam na predstojećem Ušću, uz svoju mernu aparaturu pomoći da saznamo. Trening će najbolje pokazati koju klasu će Stevan prijaviti, a ono što mi možemo da pretpostavimo je da ćemo ga najverovatnije gledati u klasi 14, eventualno 15 ukoliko se još uvek nije najbolje upoznao sa svojim mezimcem i onome što auto može sa svojim potencijalom.

Za izgled njegovog ljubimca, kako spoljašnjeg tako i motornog dela zadužen je Čeda Vraštanović, bez čije pomoći Stevan ne bi uspeo da ispuni sebi jednu od želja kao što je ova. Kao najveću podršku Stevan mi je naveo dva kluba iz Šapca- Tuning klub Šabac i BMW M klub Šabac, svoje drugare koji su mu dali moralnu podršku da uđe u ovu priču.

Petrolheads Asocijacija Stevanu želi puno uspeha na predstojećoj trci.

Tekst: Z.Lasica

Photo: D.Calibra; U.Pantelić

Slični tekstovi

Komentari