Menu

Aleksandar Veliki – “Let’s get ready to rumble!”

Aleksandar Veliki – “Let’s get ready to rumble!”

Amerikanci imaju Michael Buffer-a, u nas Srbalja tu je Aleksandar Veliki. Dok se Michael mota po box i wrestling ring-ovima diljem Amerike, Veliki se mota po Mišeluk Ring-u, Ušće Ring-u, Batajnica Ring-u i ostalim ringovima koji zapravo nikad nisu ni bili ringovi, al se mi pravimo kao da jesu pa nam lepo. A i kako nam ne bi bilo lepo kada svaki put kad odemo na neko dešavanje tog tipa naletimo na Velikog koji nas svojim šarmom i neiscrpnim humorom zasmejava do suza praveći atmosferu kakva se neretko prepričava duže nego sama trka i event koji se desio.

Ovog neponovljivog lika, neverovatne energije čiji je broj izgovorenih reči u minuti jednak broju obrtaja honde koju vozi, imali smo priliku da sretnemo u jednoj piceriji u Novom Sadu i uz kaficu porazgovaramo sa njim o ulozi koju ima u našem autosportu, a koja je od praktično beznačajne postala vrlo popularna: voditelj auto trka i Tuning&Styling skupova.

  • PH: Odakle uopšte ime Aleksandar Veliki, kada ti je pravo ime Saša, a prezime nije Veliki?
  • AV: Pa zbog Facebook-a!
  • PH: ?
  • AV: Zaboravio sam lozinku na svom prvom FB nalogu na kome sam koristio pravo ime i prezime. Pošto me mrzelo da se cimam oko nove lozinke, rešio sam da otvorim novi profil koji će imati jedinstven naziv, pa sam za ime stavio Aleksandar jer volim to ime a i zovem se Saša, dok sam za prezime uzeo Veliki, jer em sam visok em imam veliki jezik tj. volim mnogo da pričam.
  • PH: Od kada si u svetu auto sporta u vidu voditelja programa?
  • AV: 2004.godine u Kuli, braća Sale i Zoki Jokić organizovali su Tuning & Styling show na kome je u programu bio predviđeno takmičenje u DB. Za ovaj deo programa bii su zaduženi Dušan Marjanović, Nemanja Veselinović Šmajser i Goran Vrga koji su me pozvali da vodim upravo takmičenje u DB-u. Sve je tada prošlo super, a ja sam od prvobitnog zaduženja da vodim samo taj deo stigao do toga da sam na kraju delio i pehare za sve discipline na tom skupu.

  • PH: Znači već tada se videlo da si rođen za mikrofon. Kada si počeo da vodiš ceo program jednog skupa?
  • AV: Prvo zvanično vođenje nastupilo je 2006.godine, kada sam u Novom Sadu vodio Tuning&Styling skup na sajmu, ponovo u organizaciji Saleta i Zokija Fanđa. Od tog skupa, pa sve do danas, svaki TS i Drift u njihovoj organizaciji vodim ja. Takođe, u Batajnici sam svojevremeno imao prilike da vodim Trke Ubrzanja koje su vožene takođe u okviru TS eventa.
  • PH: Kako je dalje tekla karijera voditelja mimo Saleta i Zokija?
  • AV: Pre tri godine dobio sam poziv od SAMKK 021 iz Novog Sada da vodim kružne trke na Mišeluku i evo već tri godine za redom sam u ulozi voditelja tamo. Moram da ti naglasim da sam veoma srećan zbog toga, jer Mišeluk je kultna staza i za mene je velika čast što je posle pauze od pet godina, koliko tamo nije bilo trka, povratak na Mišeluk bio istovremen sa mojim debitovanjem u ulozi voditelja.
  • PH: Ovog leta si se na Ušću našao i u ulozi voditelja ispred SAKSS-a na Trkama ubrzanja na 402m?
  • AV: Tako je, u julu ove godine sam vodio Trke Ubrzanja, a u avgustu i live stream za kružne trke, takođe na Ušću.
  • PH: Poznat si po tome što imaš dobre šale, dobru komunikaciju kako sa publikom tako i sa vozačima, ali i svima ostalim koji ti se zateknu u neposrednoj blizini. Npr. mene si na Ušću sve vreme prozivao da sam ukrao ženin karavan i došao sa njim na trku. Da li se i kako pripremaš za vođenje programa?
  • AV: Veruj mi da je 101% improvizacija. Osim satnice programa i spiska sponzora, apsolutno ništa nemam pripremljeno unapred.

  • PH: S obzirom da si definitivno talenat ili što bi rekli rođeni showman, da li je bilo poziva sa TV u smislu angažmana? Npr. da ti ponude da vodiš neku emisiju?
  • AV: Nije. Mada ja već imam iskustva u radu sa medijima, jer sam još 2000/2001.god na Kanalu 9 vodio emisiju Biber.
  • PH: Kako to da si se baš odlučio za automoto svet? Zašto ne u ulozi voditelja za neki drugi sport?
  • AV: Zato što obožavam automobile, jer sam se još kao klinac okretao za svakim dobrim autom koji vidim, zatim je tu uticaj Mišeluka koji sam već spomenuo, a što se sve zajedno kod mene izrodilo u jednu velku strast prema automobilima.
  • PH: Koji ti je bio prvi automobil?
  • AV: Zastava 101 sa raznim modifikacijama kupljena 2001.godine.
  • PH: Ajd nabrajaj modifikacije!
  • AV: Kawa boja, Pininfarina na šoferci, patosiran skroz, rubovi od Golfa I GTI…Tri godine sam ga vozio i baš mi je ostao u lepom sećanju…
  • PH: Poslednjih godina je aktuelna Honda Civic Sedan?
  • AV: Daaa. 1.6 sa 16ventila, 1990.godina proizvodnje. Kod mene je oko 6 godina. Taj auto mi je iskonska ljubav.
  • PH: Znamo da si fan japanskih automobila. Šta te toliko privlači kod „japanaca“?
  • AV: Perfekcija, tačnost, kvalitet svega što naprave, brzina…
  • PH: Kada bi imao neograničen budžet da kupiš autombil koji bi zatim morao da voziš do kraja života, koji bi to auto bio?

  • AV: Subaru Impreza WRX ili Mitsubishi EVO 7.
  • PH: Voliš kola, čak šta više obožavaš ih, vodiš program na trkama… Da li si ikada pomišljao da se aktivno takmičiš u nekoj disciplini auto trka?
  • AV: Jesam. Ozbiljno razmišljam da se jednog dana oprobam i kao vozač. A disciplina koju bi izabrao definitivno bi bila kružne trke.
  • PH: Koga od najviše vozača najviše ceniš?
  • AV: Ne bih izdvajao nikog posebno, ali moram da naglasim da mi je jako drago što smo uspeli da popularizujemo drift koja je jedna od mlađih grana autosporta kod nas i koja će se tek razvijati, kao i da pohvalim vozače za koje mislim da su ostvarili baš ozbiljan napredak u proteklih godinu dana, pre svih Milica Tikić, zatim Miloš Đorđević, Darko Grujović i Zoran Savić.
  • PH: S obzirom da si postao zaštitno lice drifta kod nas, imaš li neku anegdotu sa nekog takmičenja, neki trač, događaj koji ćeš pamtiti?
  • AV: Iskren da budem jedan od najlepših momenata koji mi se dogodio, a vezano za drift je kada sam prisustvovao King of Europe drift takmičenju u Slovačkoj. Tada sam imao čast da upoznam čoveka koji je simbol drifta u svetu, čuvenog Drift Kinga iz Japana, g-dina Keiichi Tsuchiya. Ova legenda svetske drift scene, mi je ukazala tu čast da se potpisala na haubi moje Honde. To mi je najdraži autogram koji sam dobio u životu.
  • PH: Take Over dizajn. Zvuči poznato?
  • AV: Daaaa. Moj privatni posao je dizajn. Take Over je firma koju vodimo Aleksandar Čolaković i ja, inače moj najbolji prijatelj. Dizajniramo „sve živo“ što bi rekli, a kada su automobili u pitanju radili smo Tošketov auto, Yugo Baneta Cvetića, od driftera Kick-ov i Savićev auto, kao i automobil Milice Tikić. Tu je i motocikl Marka Mandića. Od hrvatskih driftera radili smo automobile Daria Folera i Gorana Šoraka, zatim automobile crnogorskih trkača sa brda: Marka Tujkovića i Gorana Vučkovića.

  • Takođe zanimljivo, iako nije iz sveta autosporta, mada je automobil u pitanju: radilli smo i promo vozilo našeg olimpijca Asmira Kolašinca.
  • PH: Brate mili al si ti svestran: imaš svoj matični posao, zatim vikendom radiš kao voditelj trka, dok preostalo slobodno vreme koristiš da vodiš svoju privatnu firmu koja se bavi dizajnom. Ne znam više šta da te pitam osim da za kraj da postavim ono čuveno tabloidsko pitanje:  da li te devojke saleću kao poznatu ličnost tj. voditelja auto-trka?
  • AV: Pa i ne baš…
  • PH: Za kraj, Veliki želimo ti više ženskih fanova u budućnosti!

Text/ Photo: Z.Glavaški / A. Veliki, T. Cvijović

 

 

Slični tekstovi

Komentari